úterý 24. září 2013

Welcome to my blog

Ahoj, tohle je můj nový příspěvek na mém blogu Style - Hel 



Budou videa?

- ano, budou.


Bude jich hodně?

- ano, když budu mít nápady


BTW: už je podzim :/// , dnes jsem se dívala ve městě na tyhle legíny měli je u vietnamců !
ROZHODNĚ si je pujdu koupit a také takové krásné boty:-)*.

- snad se mi bude na blogu dařit :-))) 


# Co vás čeká?

1. Až budu mít ... 500 shlédnutí aspon tak budeeeeeeeeee (tramtadadáááá) →GIVEAWAYwoohooooow. 



2. Videa (room tour, výzvy, boyfriend tag a dál neprozradím (kvali ta bude jakž takž ale budu mít zrcadlovku takže stačí vydržet :))).



3. Outfity 


4. Oblíbence :) 

potoom maybe ted někdy. 
#viděla jsem u Terezky na blogu.  → Moje ráno ☀ Každodenní rutina✌ Škola✎ Doma☕ YouTube ☮ Kamarádi ♛ Zvířata♞ Fotka ✞ Písnička dne♫

Dál se nechtě překvapit! :-)))

Ahooooooooooooooooooooooooj:-*


Žádné komentáře:

Okomentovat