středa 25. září 2013

Rozhovor s Teri Blitzen♡

Ahooooj

Včera jsem měla krátký rozhovor s Teri Blitzen♡.
Terezka byla hrozně fajn a byla ochotná se mnou tohle vůbec sepsat. 
Je to moc milá holka a je moc v pohodě.
#Děkuju jí, je to můj vzor a nááádherná je :-)) 


#Kanál Teri Blitzen♡ - http://www.youtube.com/channel/UC6AinI53RKrgsdAqWUnhgtA?feature=watch


#Blog Teri Blitzen♡ - http://teriblitzen.blogspot.cz/






1. Jaká je tvá nejoblíbenější značka kosmetiky?
Teri Blitzen♡ - Maybeline & MAC :)

2. Jaký produkt máš nejradši?
Teri Blitzen♡ - Težké rozhodování! ale momentálně asi muj makeup od benefitu

3. Kdy a proč jsi začala natáčet videa ?
Teri Blitzen♡ - Už někdy v 10 letech :D byli váážně trapný! :D ale bavilo mě to

4. Oblíkáš se podle sebe nebo i podle některých blogerek ?
Teri Blitzen♡ - Podle sebe

5. Který produkt nemáš vůbec ráda?
Teri Blitzen♡ -  Hmn.. asi.. mám ráda skoro všechny! :D ale jeden lesk který už ani nevím jaká značka ale strašně moc lepí

6. Nakupuješ víc na internetu nebo normálně v obchodech?
Teri Blitzen♡ - Spíše v obchodech

7. Jaká barva se ti nejvce líbí?
Teri Blitzen♡ - Dříve to byla mint green ale teď se mi hodně líbí Burgundy

8. Co by sis nikdy nekoupila za značku?
Teri Blitzen♡ - Asi bych se bála si koupit třeba makeup od vietnamců, neodsuzuju ty co si to kupují ale hrozně bych se bála

9. Díváš se na české nebo na anglické blogerky?
Teri Blitzen♡ - Na oboje

10. Koho považuješ z blogerek za nejpopulárnější?
Teri Blitzen♡ - Michelle Phawn

11. Bavila by ses někdy s holkou která vůbec nenosí to co by se ti 2× líbilo?
Teri Blitzen♡ - Bavím se s holkama podle toho co maj v hlavě, ne na sobě

12. Lakuješ si často nehty?
Teri Blitzen♡ - Ano

13. Kdy jsi šla na tvojí školu?
Teri Blitzen♡ - V primě (devil)

14. léto nebo zimu?
Teri Blitzen♡ - podzim a jaro :DD

15. čím by jsi chtěla být?
Teri Blitzen♡ - Psát do vogue

16. Jak se jmenuje tvůj pejsek a kolik mu je?
Teri Blitzen♡ - mám 2,
Bessy - kolem 8
Bonito - skoro 2

17. Kde už jsi všude byla?:)
Teri Blitzen♡ - Asi to bude znít nafoukaně ale ani si to všechno nepamatuju :x

#MIMO ROZHOVOR (vubec to tak nezní :D)
Teri Blitzen♡ - dobrý :D

18. Vymýšlíš si videa sama nebo někdy podle dalších blogerek?
Teri Blitzen♡ - Sama ale občas se inspiruju

19. jaký je tvůj nejdražší dárek ?:)
Teri Blitzen♡ - Nejdražší dárek co jsem kdy dala….. za svoje ušetřené kapesné ('' naspořené'') jsem asi .. mamce koupila věc od swarovski a dostala jsem.. nevím :)

20. Čeho si opravdu moc vážíš?:)
Teri Blitzen♡ - Mojeho kluka :)

21. Jak jste se poznali s Robinem?:)
Teri Blitzen♡ - na Mallorce :)

22. Necháváš si třeba věci co už ti nejsou nebo který nepoužíváš?:D
Teri Blitzen♡ - Ty co mi nejsou někomu dám a tak to mám i s věcma který nepoužívám

23. Co tě baví nejvíc na blogu/youtube?
Teri Blitzen♡ - Natáčet .. :D

24. Jaké videa už máš zatím natočené ale nezveřejněné:)
Teri Blitzen♡ - Zatím jen 2

25. V kolikati letech jsi se po 1 namalovala :)?
Teri Blitzen♡ - Jako každodenně od 13ti

26. Jak dlouho už jsi directioner?
Teri Blitzen♡ - od 6 třídy

27. Jak dlouho hraješ na bicí?:)
Teri Blitzen♡ - 3 rokem

28. Kolikrát třeba za měsíc chodíš na chodov?
Teri Blitzen♡ - Jak kdy

29. Chtěla by jsi NAKED?
Teri Blitzen♡ - Jo)

30. Chtěla by jsi třeba svojí značku kosmetiky?
Teri Blitzen♡ - Ano

31. Poslední otázka: Jakou radu by jsi dala holkám které by chtěly natáčet:)?
Teri Blitzen♡ - Nebát se


No tak to by bylo všechno hrozně moc ti děkuju za rozhovor :))) bylo mi ctí :)Teri Blitzen♡ - neni vůbec zač! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat