úterý 24. září 2013

Tetování :O♥

Ahoj,
Dneska už píšu druhý článek :DDDD.
Jop, hrozně mě to baví ale → ted je to na téééma #TETOVÁNÍ.

Nooo, mě se tetování líbilo dřív ale ted už moc né.
PROTOŽE když si ho prostě uděláte třeba v 18ti tak potom časem bude hnusnější a myslím že i světlejší ne?

No ale prostě když zestárnete tak to tetování se nejspíš "sčvrkne" a nebude to už asi moc hezký ne?:DD
A na nějaké to odstranění by se mi teda nechtělo :DDD protože jsem hrozná srábotka a bojím se dá se říct všeho :DD
Tetování mě lákalo dřív ted se mi to jenom líbí a nedala bych si ho nikam! Možná tak hennu:DDD ale to je věc další..:D
Kamarádka má tetování a říkala že to hrozně bolí:(( , není to zrovna nejlevnější a co kdyby se mi to najednou nelíbilo?:DDDDDDD


takže

Proč ne?
- Bolí to
- Hodně peněz
- Bolí to i nějaké ty 3-4 dny potom
- Co kdyby se mi to nelíbilo 
- Odstranění je bolestivé a asi taky žádná levná záležitost 
(Né že bych neměla peníze a kapesné!! Jen prostě nechci utrácet za hlouposti co by mě později omrzely) 
- Nemohla bych si vybrat 
- Vadí mi tam prostě ta jehlička
- Bála bych se že mi to třeba zhnisá nebo tak
- Co kdyby mi to dělal nepříjemný tatér 
(s kamarádkou byla teta a dělal jí to hrozně protivný chlap a z toho byla ještě víc vynervovaná než byla) 
- Brnění tý jehličky fuj!!:D





No a ted?
↓↓↓↓↓↓↓
#pictures










































Žádné komentáře:

Okomentovat